söndag 1 juli 2012

Can we freeze Karma?

Är hemma hos mami. Blev inget jobb idag. Har under tre dagar haft ont i vänstra bröstet vid andning och imellanåt har det även strålat ut smärta i motsatt fot.... ingen aning vad det kan vara, men det börjar kännas bättre. Stannade hemma idag då det antagligen är stress osv. Min kollega på hemtjänsten sa; Du kanske håller på att få en stroke. Käften sa jag!

Söndag idag. Det betyder att valparna är 9 veckor nu. Endast 11 dagar kvar tills Sammibammi kommer hem till oss. AAAAAAAAAAAAAAH. Trett på att vänta. Lägger upp låten som jag har på huvudet dygnet runt nu, för att fira 9 veckorsdagen. Party for everybody!

Jag och mami ska strax, tillsammans med min andra hälft, ut och spatsera. Åh vad det är skönt att solen är tillbaka. Party för everybody, igen. Hejsvejs.

Can we freeze karma and surrender our rights and wrongs,
Can we just for a night let the stars decide where we belong.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar