torsdag 12 juli 2012

One last day.

Halloj! Ursäktar uteblivit uppdaterande då min dator har gett upp. *suck* Ut genom fönstret är nästa destination för det lilla aset. :) Iallafall... Idag är en av tre djävulskt bra dagar. Landskronakarnevalen har kommit till stan, så alltså är det dags för hela stan att gå in i 3 dagars fylle, munkätande och musiklyssnande! Bland annat Maskinen och Carolina Wallin Perez spelar idag.
Igår "reunade" jag med två töser som jag träffade på under säsongsjobbet på Cypern förra året. Gled runt i Malmöstad, åt Thaiithaii och gick igenom alla minnen sen vår tid tillsammans, hur kul som helst och inte friskt någonstans!

Imorgon är det dags för den tredje och sistaa djävulskt bra dagen. Vi är nu så nära inpå Samis hemkomst att det känns som ett skämt. IMORGON. Imorgon mellan halv 11 & 11 är den långa väntan över. AHHHHH. Idag kommer kännas som den längsta dagen i mitt liv. Hels av allt hade jag velat sova bort hela dagen för att tiden ska gå unnan men man får väl ta sig i kragen.

Ska snart in i duschen, får ju se någorlunda vettig ut, sen blir det väl bort till semesterbyn och grilla som jag lovat och samtidigt träffa lite skönt partypeople.. Ska klämma in att träffa Natalie och Kim också runt midnatt, sen blir det väl att säga hej till xet någonstans mitt i publikhavet under Maskinen och deras låt "pengar" (Inte bry mig ett skit, jag bara spyr i ditt face) eller.... "Kärlek vid sista ögonkastet." (Och jag vill bara känna hur det känns, tänka tillbaka bara minnas vår sekvens)

Tack mamma för att jag får låna din dator! Puss

 Alex, jag och Sara för lite mer än ett år sedan. Kodord: Kaos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar