onsdag 13 juni 2012

Svältande tjej med narkolepsi.

Idag är jag leeeedig! Och det är soligt och varmt ute! BEVARE MIG VÄL. Trodde sommarn var över och hösten på ingång. nästan. Föreställ er mig i en röd brassestol i solen med en massa mat framför mig, PANNKAKOR i stora lass, det är så min dag ser ut idag, det är livet! Dom lediga dagarna spenderas bäst hemma hos mor. Där är kylen alltid full. Själv har jag bara ketchup hemma. Så är det när man är en snååål jävul.. för jävligt. Okej, jag är är inte hos mor längre. Jag ljög.. sitter och skriver detta i efterhand.. men jag är lika hungrig nu som igår och hade gjort ganska mycket för att äta pannkakor igen. Nu ska jag sova middag efter arbetsdag med halsont och trötthet upp över öronen. Sen ska jag nog koka mina sista fyra makaroner. Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på Samis kull (nu 6 veckor) också som vi nu har varit och hälsat på för andra gången. Små knattekorvar! Men det är sen det. Nedan; Promenad i Barsebäck, regnbåge och liten Elli på 4 bast.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar