torsdag 28 juni 2012

Teachers said we'd never make it out alive.

Min lilla kille har äntligen fått sitt stamtavlenamn..... Semlans Quintus-Sam. Det är dessutom spikat nu, "fläcken" är min. Glad tjej! Men mindre glad tjej då jag missuppfattat datumen för hemkomst. Den 12 Juli är sista veterinärbesöket och därefter är dem redo att flytta. Jag som trodde det var redan nästa vecka... A-JA. Man väntar aldrig för länge på något gott. :) Så länge som jag har väntat på detta så skadar inte ett par dagar extra. Slår ihjäl tiden på jobb och innan jag vet ordet av har jag honom i knät på väg hem från Killeröds ängar och dessutom med en del extra sedlar i plånkan.


Nu ska jag hoppa ner i bingen och ladda upp för jobb, fredag - söndag. Sen ska jag försöka vara ledig igen. Har jobbat så mycket de sista veckorna att jag känner mig alldeles slutkörd, läs lealös. Denna sällsynta lediga dag har bestått av begravning som även den har satt sina spår i en........ och sedan avslutades den med en mysig promenad i kvällssolen som vi inte sett skymten av på vääääldigt länge. Åååh tröttt. Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar