måndag 14 maj 2012

2 mopsar men inga tänder..

Blev inte ett dugg glad när jag vaknade imorse. Hade drömt att jag hade skaffat mig två mopsar, en svart och en fawn, levde livet och dom var med överallt. Riktigt besviken tjej när jag insåg att det inte var på riktigt ska jag få be att få tala om......

Dock slutade drömmen inte lika bra som den började, för helt plötsligt började alla mina tänder att lossna (?) Mamma berättade att hon hört någonstans att det hade med döden att göra...... okeeeeej tänkte jag. Sen fyllde hon snabbt i att hon hade läst i en av sina hokuspokus tidningar att det hade att göra med förändringar i livet.... Tror på det sistnämnda. För det passar ju bäst in i min situation just nu. ;)

Igår blev de små tollarna 2 veckor gamla..... 7 more to go!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar