torsdag 24 maj 2012

Ja, bakom molnen skymtar mer än horisonten.

Började dagen med en liten tur på stan..... var tvungen, jättetvungen till att köpa ett svart linne till mina vita jeansshorts... och ett nytt svart nagellack. Jag har varit en sådan snåljude med pengar den senaste tiden att det kliar i hela kroppen... Måste.. köpa... något.. vad som helst! Jävla hundajävel. haha. Ska aldrig mer spara pengar när jag fått hem Sami.

Letade fram marabouhandduken och sololjan gjorde jag när jag kom hem, sedan plingade Nadda på dörren! Bad ju till gud igår att de inte skulle ringa från jobbet idag.. och jag klarade mig undan helskinnad. Så legat på stranden har vi minsann gjort halva dagen.. eller ja. Hela 2 olika stränder har vi faktiskt hunnit med.... inklusive McDonalds och raggarrunda. Det märks att man har legat i ide under vinterhalvåret. Man är aldrig trött, man vill sällan vara inomhus och man blir rastlös till max om det inte händer något konstant. Äntligen är sommarn här! Den bästa sommaren någonsin!



 Min fina fina vän. Med dig mår jag som bäst!

1 kommentar:

  1. Du är ju allt för söt kära du! Men den där bilden på mig va.. nejnej...
    Med dig är jag som bäst ellskiellski <3

    SvaraRadera