torsdag 3 maj 2012

Prylar!

Har under ganska lång tid förberett mig på att skaffa pug. Så de flesta tillbehören har jag faktiskt redan samlat på mig. Till exempel så har jag redan mat & vattenskål, 2 koppel, halsband, varav ett är för valp, 1 leksak, klotång, tillbehör för pälsvård mm. Under den senaste tiden har jag dock knåpat och klurat på vad för hundsäng jag ska införskaffa. Rottingkorg, plast eller en mjuk? 

Hade en dag då jag blev oerhört sugen på att pyssla själv, så något som liknar en hundsäng har jag faktiskt snickrat ihop - endast av saker jag redan hade hemma. Gammal bäddmadrass, brädor, en fleecefilt, ett gammalt kuddfodral och en fejkad fårpläd. Om det är den som får äran att agera säng återstår fortfarande att se. Kanske hamnar på tippen. ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar