lördag 19 maj 2012

I wanna be drunk when I wake up, On the right side of the wrong bed

Vad skönt att äntligen få sätta sig ner och pusta ut. För en stund iallafall. Håller på att ta itu med monsterhögen av tvätt och samlar krafter till att börja steka ett par hundra plättar. Kom hem för ett litet tag sedan, fick ju snällt bege mig till jobb idag och lämna tillbaka telefonen som råkade ligga kvar i fickan igår när jag kom hem efter 15-22 passet.... Suck, på en lördag. Ledig lördag dessutom. Det är väl jag i ett nötskal. 

Hängde lite med "Icke sa Micke" igår, som var så snäll att hämta mig när jag slutat. Vi har fått en dille på spökjägarserier och har nog sett allt som går att se.....dagen dessförinnan det blev det Daniel Radcliffe-skräckis och chips med en annan fin vän. Ja och så har jag ju jobbat en hel del dagar i rad nu så inte är det konstigt att man är sleten och dan. Blev tillfrågad om jag ville dricka något alkoholhaltigt och grilla korv/relaxa med folk jag inte känner ikväll, men orken tryter. Jag har ju mina plättar. Och så är ju alla kläder i tvätten. I princip.

Slagen hjälte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar