söndag 20 maj 2012

Turbulens

Godmorgon! Idag blir Sami och kullisarna 3 veckor och om 2 får jag träffa honom för första gången. :D Detta firar jag med att käka upp resterna av plättarna (som för övrigt är ännu bättre än Chelseas vinst igår, jäkla tjat om detta) och att bädda mig så djup ner i sängen jag bara kan ett litet tag till. Idag blir det häng med "the dream team". Natalie och Emma. Fint ska det va!

Tänkte dessutom att jag skulle ge igen för nersketen bralla á la Natalies mor också! När jag gick och filosoferade med hörlurarna långt in i öronen igår blev jag plötsligt påhoppad av en stor boxertjej bakifrån..... Carina hade visst gått en bit bakom mig och kallat och kallat men utan resultat. Jag var ju helt inne i musiken där jag gick..... Hon kom på den geniala idén att bussa Emma på mig. Japp, då lade jag allt märke till dem. haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar